Welcome to our new website! englishfrench translate

In order to facilitate your first steps and help you log on to our website, please follow the procedure below:

a) If you are a new customer, please fill in all required information in our Registration Form :
Registration Form

b) If you already have an account related to our old website :


  1. Select “Sign In Or Create An Account”
  2. Sign In

  3. Click on “Lost your password?”
  4. Lost Your Password

  5. Enter your e mail address and click on “Reset password/Réinitialiser le mot de passe”
  6. Reinit Password

  7. A link will be sent to your e mail address allowing you to change your password
  8. Password email

  9. Enter your new password and confirm. – You can change or personalize your e mail at any time once you are logged in by clicking on: Edit Account Info / Modifier les informations du compte.
  10. New Password

  11. If you have problems login on to our new website, please contact our Customer Service Department for technical support (888-944-2152) or use the link to old Kheops website (Old Kheops website link) to place your order. (Available for an indeterminate period of time).

Thank you for your confidence and we wish that your experience on our new website is of the most pleasant!

——————————————————————

Bienvenue sur notre nouveau site web! french

Afin de faciliter vos premiers pas pour vous connecter sur notre site web, veuillez s.v.p. suivre la procédure ci-dessous :

a) Si vous êtes un Nouveau Client, veuillez remplir le formulaire d’inscription qui se trouve à cette adresse :
Formulaire Inscription

b) Si vous êtiez déjà inscrit sur notre ancien site, veuillez suivre les étapes suivantes :


  1. Choisissez la langue FR pour français dans le menu de gauche
  2. Se Connecter

  3. Sélectionnez « Se connecter ou créer un compte »
  4. Se Connecter

  5. Cliquez sur le lien «  Mot de passe perdu? »
  6. Mot de passe perdu

  7. Entrez votre adresse courriel et cliquez sur « réinitialiser le mot de passe »
  8. Reinitialiser le mot de Passe Password

  9. Un lien vous sera envoyé par courriel vous permettant de modifier votre mot de passe
  10. Password email

  11. Entrez votre nouveau mot de passe et confirmez. -Vous pouvez à tout moment changer ou personnaliser votre mot de passe une fois connecté(e) en cliquant sur : Edit Account Info / Modifier les informations du compte.
  12. Nouveau mot de passe

  13. Si vous avez des difficultés à vous connecter sur notre nouveau site web, n’hésitez pas à contacter notre Service à la clientèle pour un support technique (888-944-2152) ou cliquez sur le lien de l’ancien site web de Kheops (Ancien site web) pour commander. (Disponible pour une période de temps indéterminée).

 

Merci pour votre confiance et nous souhaitons que votre expérience sur notre nouveau site web soit des plus agréables!